شرکت سازه گستر نصر

سیستم مدرن فولادی در تولید صنعتی ساختمان

شرکت سازه گستر نصر

سیستم مدرن فولادی در تولید صنعتی ساختمان

شرکت سازه گستر نصر

اجرای انواع سازه های پیچ و مهره ای در کمترین زمان و با بهترین قیمت...
نورد ورق با هر مقطع و ضخامت به سفارش مشتری...
نورد مقاطع رانر و استاد از 1 میلیمتر تا 16 میلیمتر.
با ما در تماس باشید
عبدی 09124806521

آخرین نظرات
  • ۳۱ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۸ - 1xbet giriş
    1xbet giriş
نویسندگان

پلان ویلایی قابل اجرا توسط شرکت سازه گستر نصر1

چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵ ب.ظ


پلان ویلایی قابل اجرا توسط شرکت سازه گستر نصر1

نظرات  (۵)

۲۱ تیر ۹۶ ، ۰۴:۴۹ plugin and addons
You've made some decent points there. I looked on the web for additional information about the issue and found most individuals will go along
with your views on this web site.
Hello, all is going well here and ofcourse every one
is sharing data, that's truly good, keep up writing.
۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۹ woke up with a foot pain
I'm very happy to read this. This is the type
of manual that needs to be given and not the accidental misinformation that
is at the other blogs. Appreciate your sharing this greatest doc.
Hey I know this is off topic but I was wondering if you
knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.

I've been looking for a plug-in like this for quite some time
and was hoping maybe you would have some experience with something like this.
Please let me know if you run into anything.
I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.
پاسخ:
Hi, thanks for your opinion Sazehgostar Nasr company's thank you dear friend
۰۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۴۵ سید حسین سادات رضوی
سلام.
وب خوبی داری.
یک سر به وب منم بزن.
ضرر نمیکنی.
ممنون
پاسخ:
سلام ممنون از بازدیدتون ما هم شما را دنبال میکنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
"کپی برداری از محتویات وبلاگ شرکت سازه گستر نصر با ذکر منبع اشکالی ندارد"